Обслужване на клиенти

Често задавани въпроси

РЕГИСТРАЦИЯ И ПАРОЛИ

Защо трябва да се регистрирам?
Регистрацията в нашия сайт ви дава възможност : • Да поръчвате билети за всички интересни събития, които предлагаме o… Покажи още
Как да се регистрирам?
За целта е необходимо да отидете на Регистрация и да попълните всички посочени с червена звездичка полета. (Обърнете вни… Покажи още
Какво да направя ако срещна затруднения при регистрацията?
Ако по време на регистрацията срещнете каквито и да е затруднения, уверете се , че сте попълнили правилно всички полета … Покажи още
Какво да направя, ако съм си забравил паролата ?
Необходимо е да отидете на Регистрация/Забравена парола. На указания от вас и-мейл ще получите от нас подробни инструкци… Покажи още
Назад

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ. ДОСТАВКА И ПОЛУЧАВАНЕ НА БИЛЕТИТЕ

Какви са начините за плащане?
1.По банков път При завършване на покупката, ще получите от нас и-мейл с подробна информация за банковите реквизити на н… Покажи още
Как ще ми бъдат доставени билетите и в какъв срок?
Поръчаните билети могат да бъдат доставени на адрес, посочен от клиента. За доставката на билетите EVENTIM използва кури… Покажи още
Цени на доставката
Доставка в рамките на гр. София - 7.50 BGN Доставка извън гр. София - 8.50 BGN Доставка до адрес в друга европейска държ… Покажи още
Ако не ползвам доставка, къде мога да получа закупените през сайта www.eventim.bg билети?
Билети, закупени по електронен път през интернет страницата на EVENTIM и заплатени предварително с кредитна или дебитна … Покажи още
Какво представлява услугата Получаване в офиса на EVENTIM?
Билети, заплатени предварително с кредитна или дебитна карта или по банков път, могат да бъдат получени и на място в цен… Покажи още
Назад

ПОРЪЧКА И ПОКУПКА НА БИЛЕТИ

Мога ли да резервирам билети и да ги закупя в деня на събитието?
По време на покупка в нашия сайт, когато изберете билети и ги сложите в потребителската си кошница тези билети са резерв… Покажи още
Как мога да избера място по плана на залата?
За да направите покупка по план на зала натиснете иконката Интерактивна схема на залата в горния десен ъгъл. Изберете св… Покажи още
Защо ми излиза правостоящо място при опит да закупя билет за седящо място?
В случай, че за някое събитие поставите билети за седящо място във вашата потребителска кошница, а видите надпис Свободн… Покажи още
Мога ли да си взема закупения билет в деня на събитието?
В деня на събитието билети, закупени по електронен път през интернет страницата на EVENTIM и заплатени предварително с к… Покажи още
Възможна ли е доставка на билет в друг град и държава?
Доставка на билети може да бъде направена до всяка една точка на България. Наш партньор при доставките в страната е „Спи… Покажи още
Назад

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНИ БИЛЕТИ

Закупих си билети, но няма да успея да посетя концерта. Как мога да върна билетите и да си получа обратно парите?
EVENTIM уведомява клиентите си, че съгласно чл. 57, т. 12 от Закона за защита на потребителите разпоредбите на чл. 50 -… Покажи още
Как да върна билетите, в случай че събитието не се състои?
Информация за отмяна или промяна в датата на провеждане на дадено събитие можете да получите на сайта на EVENTIM, секция… Покажи още
Как да си върна билета за несъстояло се събитие, ако съм го закупил през вашия сайт?
Ако билетът е закупен през нашия сайт връщането може да стане в централния офис на Ивентим БГ - гр. София, ул. "6-ти сеп… Покажи още
Назад

PRINT@HOME

Как да използвам print@home?
Тази услуга се активира единствено при желание от страна на организатора на събитието. Тя не се предлага за всички събит… Покажи още
Как изглежда print@home билет?
Билетът е под формата на .pdf (за целта е необходима следната програма Adobe Reader). Обръщаме Ви внимание, че билетът е… Покажи още
Разпечатах своя билет, но го загубих. Какво да направя?
В случай на загуба на билета или негово унищожаване, можете повторно да го разпечатате. За целта слдва да отидете в проф… Покажи още
Как да заплатя print@home билет?
За да заплатите Вашия print@home билет, попълнете необходимите полета: изберете Visa International or MasterCard Interna… Покажи още
Назад

EVENTIM.Streaming

Какво е EVENTIM.Streaming?
EVENTIM.Streaming е нашата платформа за онлайн събития. Предавания на живо и Video on Demand във висока разделителна спо… Покажи още
Как работи излъчването?
Организаторът на излъчването на живо или излъчването на Video on Demand предава програмата към платформата EVENTIM.Strea… Покажи още
Как да получа линк за достъп? Необходимо ли е да вляза в акаунта си?
След покупката си ще получите имейл с линк. Не е необходима допълнителна регистрация в EVENTIM.streaming. Важно: линкът … Покажи още
Мога ли да гледам предаването на моя телевизор?
Ако имате смарт телевизор, може да използвате линка, получен на имейла Ви, за достъп до EVENTIM.Streaming. Ако имате дос… Покажи още
Мога ли да гледам предаването едновременно на различни устройства?
Не, всеки EVENTIM.Streaming билет съдържа само един линк за достъп. Можете обаче да превключвате устройства по време на … Покажи още
Достатъчно бърза ли е моята интернет връзка за EVENTIM.Streaming?
За безупречно излъчване, моля, уверете се, че Вашата интернет връзка е добра и стабилна - най-малко 16 mbps. Можете да п… Покажи още
Излъчването не започва, какво да направя?
Проверихте ли вече дали Вашата интернет връзка работи правилно? Ако отговорът е да, моля, кликнете отново върху линка за… Покажи още
Имате различен въпрос или проблем, свързани с Вашето стрийминг събитие или видео?
Моля, свържете се с нас на имейл: info@eventim.bg
Назад

Е-TICKET

Как да използвам e-ticket?
Тази услуга се активира единствено при желание от страна на организатора на събитието. Тя не се предлага за всички събит… Покажи още
Как изглежда e-ticket?
E-ticket е под формата на имейл с линк, чрез който да изтеглите QR код, който да бъде сканиран на мястото на събитието.
Получих своя билет, но изтрих имейла. Какво да направя?
В случай на загуба на линка с Вашия e-ticket: Необходимо е да се логнете в сайта на Eventim и да го откриете в секция Мо… Покажи още
Как да заплатя e-ticket?
За да заплатите Вашия e-ticket, попълнете необходимите полета: изберете плащане с банкова карта, попълнете 16 - те цифри… Покажи още
Назад

ПРОПУСКВАТЕЛЕН РЕЖИМ ЗА НЕПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА

Мога ли да заведа моето дете на събитие и при какви условия?
На основание чл. 8, ал. 3, 4 и 7 от Закона за закрила на детето и във връзка с разпоредбите на Наредбата за специализира… Покажи още
Откъде мога да изтегля декларация?
Моля, пишете на info@eventim.bg
Назад

ЗАСТРАХОВКА НА БИЛЕТИ - Allianz Partners

Какво представлява застраховката за анулиране на билет за събитие?
За допълнителна информация, моля, вижте Информационния документ . Моля, обърнете внимание, че застраховката на билета е … Покажи още
Как да се откажа от застраховката на билета?
Вие имате право да се откажете от застрахователния си договор в срок от 14 календарни дни. Това трябва да бъде направено… Покажи още
Назад