Уважаеми клиенти,
На 30.11.2020 в 10:58 ч. получихме следното съобщение от организаторите на Сценична треска - Извънредно положение, Европа-ВН ЕООД:
„Извънредно положение“ става любовно и превзема Joy Station на 8 март
Скъпи приятели и гости на Joy Station, нашето „Извънредно положение“ се мести за 8 март.
Стендъп комедията, родена от ковид кризата с реалните истории по преживяно на Здрава Каменова, Стефания Колева и Богдана Трифонова, трябваше да ни разсмее на 11 декември.
Ситуацията с пандемията обаче ни задържа вкъщи, а театралния отряд „Сценична треска“ получи нов източник на материал за забавни нелепици като ехо на онлайн обучението, липсата на лично пространство, работа, фризьор и какъвто и да било нормален социален живот.
Дългоочакваният рестарт след изолацията момичетата от „Сценична треска“ ще отбележат с напълно ново, любовно издание на „Извънредно положение“. На принципа, „смешно е, защото е вярно“, те вече събират истински истории за любов – абсурдни, разтърсващи, изпълнени с невъзможни копнежи и неудобни ситуации.
На facebook страницата на Сценична треска или на имейл stageprojector@gmail.com, публиката може да изпраща случките си на любовна тематика, които Стефания, Здрава и Богдана да включат в премиерата на “Извънредно любовно положение” на 8 март в Joy Station.
Всички закупени билети за 11 декември ще важат без презаверка и за новата дата.
Желаещите да върнат билетите си могат да го направят от местата, от където са закупени.
До нови срещи и бъдете задрави!“
Процедура за връщане на билети :
Сумите за билетите, закупени посредством партньорската мрежа на Eventim.bg, се възстановяват от конкретния обект, от който са закупени.
!Билети, закупени от Касата на Кантус Фирмус в зала България, Стефани Реклама Русе (Билетен център Ани), Смарт Медия Тийм (Седмицата Русе) и Мюзик център Пловдив се връщат на адрес – София, ул. "6-ти септември" 58 с банкова сметка, по която да бъде възстановена сумата, заедно с име на титуляр на сметката и телефон за връзка.
В случай, че билетите са закупени от сайта на Ивентим БГ:
- с кредитна карта - трябва да се изпратят до централен офис на Ивентим БГ - София, ул. "6-ти септември" 58 и до 7 работни дни ще бъде възстановена сумата по кредитната карта, с която са закупени. !Билети, закупени с опция print@home и eticket се връщат по имейл до info@eventim.bg
- с наложен платеж или по банков път – феновете трябва да върнат билетите си по пощата на адрес – София, ул. "6-ти септември" 58 с банкова сметка, по която да бъде възстановена сумата, заедно с име на титуляр на сметката и телефон за връзка.