Уважаеми клиенти,
На 25.03.2021 в 11:05 ч. получихме следното съобщение от организатора на Стенли Live Band, Европа-ВН ЕООД:
“Концертът на Стенли в Joy Station отпада
Скъпи приятели, след две пренасрочени дати в условия на почти постоянен локдаун концертът на Стенли в Joy Station отпада. Събитието трябваше да се случи на 3 април, но следейки пандемичната картина в страната нямаме никакви гаранции, че на 1 април нощните заведения ще отворят след 4-месечна пауза.
С оглед на динамичната ситуация и другите ангажименти на артиста взехме решение да не държим публиката в очакване.
Сумите за закупените билети ще бъдат възстановени от местата, от които са закупени.
Бъдете здрави!”
Процедура за връщане на билети :
Сумите за билетите, закупени посредством партньорската мрежа на Eventim.bg, се възстановяват от конкретния обект, от който са закупени.
!Билети, закупени от Офис 1 Суперстор, Книжарници Ориндж, Касата на Кантус Фирмус в зала България, Стефани Реклама Русе (Билетен център Ани), Смарт Медия Тийм (Седмицата Русе) и Мюзик център Пловдив се връщат на адрес – София, ул. "6-ти септември" 58 с банкова сметка, по която да бъде възстановена сумата, заедно с име на титуляр на сметката и телефон за връзка.
В случай, че билетите са закупени от сайта на Ивентим БГ:
- с кредитна карта - трябва да се изпратят до централен офис на Ивентим БГ - София, ул. "6-ти септември" 58 и до 7 работни дни ще бъде възстановена сумата по кредитната карта, с която са закупени. !Билети, закупени с опция print@home и eticket се връщат по имейл до info@eventim.bg
- с наложен платеж или по банков път – феновете трябва да върнат билетите си по пощата на адрес – София, ул. "6-ти септември" 58 с банкова сметка, по която да бъде възстановена сумата, заедно с име на титуляр на сметката и телефон за връзка.